Saturday, September 12, 2009

Special A ^^ liseye geri mi dönsek?

aslında bu animeyi izleyelei ve hakkında yazalı neredeyse bir ay oldu.. şimdiye kadar yayınlamamın sebebi ise yazımı öldüresiye sıkıcı bulmam..

öylesine can sıkıcıydı ki ben bile bir defa okuyup hale yola sokmak yerine sıfırdan başlamaya karar verdim..

Special A oldukça eğlenceli, komik  aynı zamanda da romantik bir anime.. genelde tek bir çift etrafında dönüp duran hikayelerin aksine yedi kişinin maceralarına tanık oluyoruz.. sıradan bir lisenin en iyi 7 öğrencisi için açılan Special A sınıfında günler oldukça eğlenceli geçmekte.. her gün farklı bir macera.. çay saatleri, randevular .. izlerken valla hiç sıkılmadım, hatta bttiğine baya üzüldüm doğrusu..çizimler o kadar güzel ve havalıydı ki, karakterlerin etrafında dolanan o büyüleyici hava bizlere kadar ulaşıp, kendilerine hayran bıraktı..

hani birden şeker kız candy de ki Terry’ye aşık olduğum zamanlarıma geri dönüp, Takashima Kei’ye veya ordaki herhangi bir çizgiye gönlümü kaptırıverecektim



en başrollerde Takashima Kei ve Hikari var.. Kei, Hikari’nin çocukluğundan beri yenmeye çalıştığı yenilmez bir rakip ve iyi bir arkadaş.. Hikari kendini o denli Kei’i yenmeye adamış ki Kei’in aşkının farkında bile değil..

valla Itazura Na Kiss’ten sonra anime çıtamız oldukça yükselmişti fakat Special A beni hayal kırıklığına uğratmadı, oldukça izlenilesi süper bir anime, devamı olsa bile iyi giderdi bence tavsiye ederim..♥♥♥

[Via http://koreesintisi.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment